cloud telefonie

zakelijke telecom

Zakelijk bellen via VoIP heeft veel voordelen. Cónect zorgt voor een hosted telefonie-oplossing waarmee u in één keer up to date bent en helemaal klaar voor toekomstige ontwikkelingen op gebied van telefonie.

Kosten in de hand

Investeren in een kostbare telefooncentrale is niet meer nodig. Bovendien betaalt u bij cloud telefonie een vast bedrag per medewerker, per maand. U weet dus precies waar u aan toe bent.

Flexibel zakelijk bellen met VoIP

VoIP-bellen geeft u de flexibiliteit die u als ondernemer nodig heeft om snel in te spelen op kansen en uitdagingen. Het aantal aansluitingen is eenvoudig uit te breiden, en ook weer snel in te krimpen als het nodig is. De functionaliteiten zijn eenvoudig per medewerker in te stellen. Dat kunnen standaard belfuncties zijn, maar ook professionele receptioniste- of callcenter- functionaliteiten.

Toekomst-proof

Met cloud telefonie bent u klaar voor de digitale transformatie. U beheert uw hele telefoonsysteem eenvoudig vanaf uw laptop of app, eventueel geïntegreerd met uw CRM-systeem. De benodigde hardware bestaat alleen nog uit losse telefoontoestellen en/of headsets. Dat kunnen trouwens ook draadloze headsets zijn, gewoon te bedienen vanaf laptop of mobiele app. Over flexibiliteit gesproken!