Veelgestelde vragen

Ik wil graag advies over onze telefonie.

Cónect Telecom adviseert u graag hoe u de meeste winst haalt uit uw zakelijk telefonie pakket. Neem vrijblijvend contact met ons op voor een adviesgesprek.

Welke opzegtermijn wordt er gehanteerd voor mijn mobiele abonnement?

Voor uw zakelijke abonnement geldt een opzegtermijn van 3 maanden.

Ik wil mijn mobiele nummer behouden, is dit mogelijk?

Stapt u over naar een andere aanbieder, dan is het mogelijk uw mobiele nummer mee te nemen. Voor aanvragen of informatie kunt u terecht bij Cónect Telecom.

Mijn toestel is defect, wat nu?

U kunt contact opnemen met Cónect Telecom, wij helpen u verder met de reparatie. Omschrijf duidelijk wat het defect inhoudt. Wat is het probleem, wanneer doet dit zich voor en welke meldingen verschijnen er eventueel in het display? Op deze manier kunnen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn.

Garantiebepaling.

U ontvangt in de meeste gevallen twee jaar fabrieksgarantie op uw toestel. De garantie geldt voor schade die u niet zelf veroorzaakt heeft.

Kosten van uw reparatie.

Indien de reparatie binnen de garantie valt wordt het toestel kosteloos gerepareerd en retour gezonden naar het door u aangegeven adres. Indien er kosten verbonden zijn aan de reparatie, ontvangt u eerst een prijsopgave die goedgekeurd dient te worden.

Defect bij levering.

Is uw mobiele telefoon defect bij levering? Meld ons dit zo spoedig mogelijk en neem het toestel niet in gebruik.

Diefstal of verlies van uw toestel.

Binnen kantoortijden kunt u bellen met Cónect Telecom. Buiten kantoortijden en in het weekend kunt u, om misbruik te voorkomen, uw provider bellen voor de blokkade van de simkaart.

Ik ga uit dienst en wil mijn 06-nummer behouden, kan dit?

U kunt deze vraag indienen bij uw leidinggevende. Indien het verzoek goedgekeurd wordt kunnen wij u de juiste formulieren verstrekken.

Waar vind ik mijn SIM-kaart nummer?

Op de fysieke SIM-kaart. Hiervoor moet u de SIM-kaart uit uw telefoon / tablet halen.

Ik ben mijn pincode vergeten / Ik heb mijn PUK-code nodig.

U kunt uw PUK-code opvragen bij Cónect Telecom.

Ik wil graag een nieuw toestel bestellen.

Wij helpen u graag verder met uw keuze. Neem contact met ons op voor vragen en/of advies.

>